TRENGER DU KLESINSPO?

Heisann! Jeg tenkte egentlig å komme med et lite tips til dere, men jeg vet egentlig ikke om det er et tips lenger siden jeg er så sent ute? Det er så typisk meg.. Å henge så sykt langt etter med å starte med nye ting! Haha, av og til føler jeg meg litt som en bestemor når det kommer til å holde seg oppdatert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere vet er jeg stor fan av nettshopping. Faktisk kjøper jeg sikkert 80% av klærene mine over internett! Nå har jeg startet med Sobazaar som egentlig er som en svær instagramkonto med masse inspo. Det beste er jo at man kan kjøpe plaggene man ser på, noe man ikke kan via instagram. Man kan også lage egne inspoboards som er superenkelt! Jeg lagde mitt første allerede fem minutter etter at jeg lastet ned appen, slik så altså den ut.

IMG_2340

Den er kanskje ikke den fineste, men jeg får skylde på at jeg er nybegynner.. Jeg har laget masse fler boards, og de blir finere og finere for hver gang! Utrolig moro å leke seg sånn med klær. Det skumle er jo at jeg handler halvparten av det jeg ser på, haha huff 😀 Her ser du mitt siste inspoboard, mye kult ikke sant? Du kan laste ned appen og sjekke ut profilen min på Sobazaar for å sjekke resten av boardsene mine!

IMG_2338

Nå som det er jazz hjemme i Molde er det utrolig deilig å få litt inspo til festantrekk på Sobazaar. Jeg fikk faktisk all inspo derfra for kveldens antrekk, jeg viser dere det i morgen! Nå skal det ut å jazzes igjen, men først skal jeg til tante på rekekveld. Vi snakkes!

 

 

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg har kommet inn på studie i Molde, men er veldig usikker på om jeg vil flytte til Molde fra Trondheim. Lurer på om du kunne ha sagt hvordan det er å bo der og hvordan livet i Molde er/var?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg