TREN SAMMEN!

Jeg vil ikke påstå at treningsformen er på topp denne sommeren. Spesielt denne uken.. Dagene etter Palmesus har vært seige, og alt går i skikkelig slow motion. I går presterte Glenn å booke oss inn på PT-duo time, og jeg bare “du kødder?”. Ble nesten litt sint, fordi jeg hadde planlagt i hodet mitt å ha minst en uke til fri fra trening. Haha! Herregud så glad jeg er for at vi dro, uansett hvor mye jeg surmulet. Dette var virkelig en kick start på uken og nå er treningsmotivasjonen på topp igjen. Mikael var ikke særlig snill med oss og kjørte på med forskjellige øvelser. Et helvete der og da, men himmel da vi var ferdig 😀

P7070025-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg drar jo ofte på trening med Glenn, men da kjører vi som oftest våre egne treningsprogram hver for oss. I går gjorde vi alt sammen, og det er så sykt mye letter å bli motivert når bestekompisen står å ser på. Det ble liksom litt mindre jævlig når jeg visste at han gikk igjennom akkurat det samme for meg. Tusen takk for en super time Mikael! Nå må jeg prøve å få med meg en venninne i Bergen som jeg kan trene PT-Duo med, anbefales! 🙂

Om du vil trene med Mikael på egenhånd eller sammen med noen kan du kontakte han på [email protected] eller ringe Sats Akersgata på 23 30 77 45.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg