TREIG MANDAG

Reklame – affiliatelinker til nelly.com

JAKKEHER / BUKSEHER

Hello ladies, og god mandag! ♥ Håper alle har hatt en fin start på den nye uken? Det har iallfall jeg! Har vært halvveis trøtt og sliten i hele dag. Ikke på en kjip måte, men på en måte at man vet at helgen har vært innholdsrik. Noe den absolutt har vært 😉 La derfor veldig lave forventinger til hva jeg kom til å få ut av denne mandagen. Jeg har tatt litt bilder med Glenn, spist lunsj med gode venner, hengt med Zara og faktisk shoppet litt. Tro det eller ei, men shopping er noe av det kjedeligste jeg vet. I dag var inget unntak, hehe. Fikk likevel med meg noen godbiter hjem, som dere ser i outfitposts fremover.

Nå skal jeg pakke en bag, for i morgen skal jeg ut å fly igjen. Noen som klarer å gjette hvor jeg skal? Helt ærlig tviler jeg på at noen klarer å tippe det, for destinasjonen er en by jeg skrev jeg ikke skulle reise til med det første. Haha, der ser man 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg