TRE SJELER – ÉN MENTALITET

REKLAME – AFFILIATELINKER

* Når noen er like fucka som deg *

Haha jeg ler sånn av bildet over. Dynamikken i denne reisegruppen er nemlig veldig spesiell. Jeg er den mest distre, uvitende og ufiltrerte av oss alle – men så har du Kaltrina som er helt lik som meg. Ikke like ille vel og merke, men på god vei. (♥) Vi fikk alle kallenavn før vi reiste, og her kommer sistemann bra ut som er Marie. Hun er “Guardian Angel Babe”, fordi hun seriøst er på barnehageutflukt med meg og Kaltrina. Iallfall meg. Hallo, i går glemte jeg mobilen min i taxien liksom. Fikk den heldigvis tilbake. Men uansett. Nå har vi en ny regel, og den er at “Julia må sjekke at hun har med seg mobil, lommebok og snus hver halvtime”. Hheheh 8) Ikke så selvstendig som jeg liker å tro..

HODESJALHER / SKJORTEHER / SHORTSHER

Nok om meg, mitt reisecrew og alle våre issues. I dag har vi vært på Nasimi Beach, som hadde ladies day! Tok det vel og merke veldig rolig, selv om det var free drinks i baren. I motsetning til våre britiske solseng-naboer (som sagt er det briter over alt ass). De hadde tidenes fest, og helt ærlig så var det en fryd å se på. De danset, lo høyt, og var generelt jævlig usjarmerende. Likevel så koste jeg meg skikkelig med å observere dem – fordi de hadde det så gøy. Som Marie sier, “2018 is the year when babes support babes” (eller noe i den duren). Poenget er bare at jeg liker å se folk som koser seg. Vi lever en gang, så å dømme noen dritings briter som bokstavelig talt danser oppå solsengen er ikke vits. Lev, og la leve.

HODESJALHER / SUNNIESHERBIKINIOVEDELHER / UNDERDELHER

I kveld skal vi ta det rolig, og tenkte å dra på Dubai Mall ganske snart. Bare for å titte litt og spise middag, forhåpentligvis på en resturant som har utsikt over fonteneshowet. I morgen tenkte vi å dra på ørkensafari, må bare finne en legit nettside å booke billetter fra.

HUSK AT DU FÅR -20% PÅ ALLE NLY BRANDS MED KODEN “NLY20, FINN TILBUDET HER ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg