TRE SERIER DU BØR SE I HØST

Det er først i dag jeg merker det er skikkelig høst i Bergen. Ute regner det sidelengs og jeg har brukt store deler av dagen på hjemmekontor under pleddet. Det frister ikke for fem flate øre å gå ut døren, men nå skal jentegjengen samles for kvelds og sladder og da er det bare å komme seg avgårde! Under har dere tre av mine favorittserier for tiden:

serier

Arrow: Helt ærlig trodde jeg denne serien handlet om en raring som sprang rundt å skjøt piler på folk da jeg så logoen. Jeg begynte helt tilfeldig å se Arrow en kveld Ingvild var på besøk, siden ingen hadde sett det. Begge to elsket det og vi så vel fem-seks episoder etter hverandre! Serien handler om mangemilliardæren Oliver Queen (som er tidenes kjekkas btw) og livet etter han kom tilbake fem år etter han var strandet på en øde øy. En veldig spennende og lett serie! Du finner den på netflix her.

Narcos: Historien om Pablo Escobar og hans tid som verdens kokainkonge. Av en eller annen grunn syns jeg det er superinteressant med dop-serier, breaking bad er jo favoritten. Serien er baset på hans liv og hvordan det hele startet. Såvidt jeg vet er det bare én sesong, noe som er perfekt om man ikke har tid til å se serier hver eneste dag. Du finner den på netflix her.

Broen: Denne serien begynte jeg også litt tilfeldig på. Er egentlig ikke så glad i skandinaviske serier, men denne er SÅ bra. En skikkelig spenningsserie jeg lover du blir hekta på! Du finner den på netflix her.

Har dere noen serietips til en som har sett alt? 😀 

10 kommentarer
    1. Enn så lenge er det bare 1 sesong av Narcos, men Netflix har bekrefta at det kommer en sesong til
      Sense8, The Missing og Humans er veldig bra!

    2. Solsidan, Fargo, Luther, The Americans, A Young Doctor’s Notebook, Hemlock Grove, True Detective, Secret Diary of a Call Girl, Shameless(US) 🙂

    3. Hei!
      Jeg har selv sett serien Arrow, og må si jeg var hekta fra første episode! Tenkte bare å Anbefale en serie som heter Flash, du vil se en rød tråd mellom de to seriene etterhvert og gjenkjenne karakterer fra begge seriene, selv så liker jeg Arrow mye bedre, men vært å få med seg Flash itillegg.

      PS: en serie jeg kan anbefale om du liker det litt skumle og spennende er Penny Dreadful. Den finner du da på hbonordic : )

    4. Elsker Arrow og Flash! 😀
      Et par tips er Empire! Virkelig en gjennomført serie. Ellers er Scandal veldig bra! Alltid noe som skjer. How to Get Away With Murder er også en spennings serie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg