TRE FAVORITTER

IMG_6839-2

Topp HER / Bukse HER

IMG_6919

KJOLE HER

dresslike

KJOLE HER

Her har dere mine tre absolutte favorittkjoler til jul og nyttår! Egentlig skulle jeg vise dere mine nye innkjøp i dette innlegget, og hadde tatt massevis av bilder med kamera og alt – helt til jeg fant ut at ledningen jeg trenger for å føre bildene over til datan lå på kontoret. Great! Så, da tenkte jeg å gi dere litt inspo fra det jeg allerede har bilder av i stedet. Kanskje litt kjedelig en søndagskveld?

Husk at om du bruker koden “BLACK20” på Nelly så får du -20% avslag på hele kjøpet ditt ut kvelden ♥

10 kommentarer
    1. Hei Julia! Må bare spørre… Hvor har du kjøpt Malene Birger skoene dine?? Finner de ingen steder på internett, sett bort fra boozt, men de har kun str. 40 på lager. Vet du evt hvilken butikk jeg kan få kjøpt de på i Oslo?

      1. Hei Nora! Jeg kjøpte de på Høyer i Molde i sommer 🙂 Jeg aaaner ikke hvor man får kjøpt de i Oslo, men jeg så de på den motebutikken på Gardermoen da jeg var ute å reiste sist! 🙂

    2. Hei, snuppelupp! Hvordan er de vide, rosa buksene i størrelsen? Sitter de godt i livet? Og hvordan er de i skrittet? Synes de er superfine, men jeg er så usikker på størrelse og passform, så jeg har ikke fått meg til å bestille de..

      1. De er helt normale i størrelsen! 😀 det er strikk i livet så de sitter. Det er jo en oversized bukse, så ville gått en størrelse ned om du vil den skal sitte strammere 🙂 som sagt strikk i livet så den passer uansett! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg