TRAVEL OUTFIT

God morgen! Som den flinke jenten jeg er (prøver så godt jeg kan å vedlikeholde nyttårsforsettene), hadde jeg på alarmen klokken syv i dag tidlig klar for å dra på løpetrening. Dessverre var ikke kroppen enig og jeg våknet først klokken ni, noe jeg personlig ikke syns er så aller verst det heller? Noen løping ble det altså ikke.. Klokken tolv får jeg besøk av to jenter fra skolen, og vi skal planlegge en promofilm over lunsj, eller frokost i mitt tilfelle. Jeg har fremdeles veldig lyst til å trene i dag, så det får bli senere om jeg rekker. Nå sitter jeg å ser på million dollar match maker, noe jeg alltid gjør på morgenen. Syns det er så lættis hvor utrolig lite selvsentrert og blåst noen av klientene der kan være. Herreguuuud!!  Nok om det! Her er reiseantrekket mitt fra torsdag 🙂


Solbriller – RayBan / Skinnjakke – Zara / Jeans – Acne / Bag – Morris / Hansker – HER (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg