Travel dag som endte opp i sofaen

God dag frøkner! Regner med det ikke er så alt for mange gutter som leser? Det har vært en supertravel dag, som nå endelig endte opp i sofaen. 4-stjerners står på tv-skjermen og tacoen er stappet ned i magen. Jeg og Glenn fikk tilbud om prøvetime på Sats Bislett i stad, så dit dro vi etter jeg var ferdig på jobb. Herlighet, der følte jeg meg som sild i tønne! Superflott senter altså, men herregud så mye folk. Kanskje vi var der på et veldig uheldig tidspunkt også, ikke vet jeg. Treningen ble det ikke mye av uansett, siden alle apparatene var opptatt omtrent til enhver tid. 
Jakke – Topshop, Skjorte – Zara, Bukse – Acne, Sko – Acne pistols

I kveld står det litt jobbing på agendaen, med et aldri så lite innslag av solarium. Kom først på i går at det er 17.mai allerede på fredag, så nå må jeg bare henge i for å få litt farge før den store dagen! Orker ikke jukse med selvbruning, for jeg syns ikke resultatet blir like bra. ANYWAYS! Ha en fin kveld videre, så blogges vi før dere vet ordet av det:):):):):)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg