TRADISJON TRO

ANNONSE – affiliatelinker nakd

SKJORTEHER / BUKSEHER (verdens fineste!)

Hvorfor ikke starte helgen med to mobilbilder med dårlig kvalitet. Hei! De siste dagene har vært superhektiske, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Jeg er i en fase i livet der jeg kan bruke en hel dag på å planlegge middag til kvelden. Sånn seriøst. På torsdag skulle vi ha date night og frøkna sjøl gjør det ikke halvveis. Så mens mannen er på jobb å gjør viktige ting så sturer jeg hjemme å lager meny til kvelden. Altså wow, who am I. Det endte jo opp med at ingen av matbutikkene hadde ingrediensene jeg var ute etter, så den storslåtte middagen endte i en forrett og det var det. Så var det fredagen, da. I går pakket vi ned pop-up butikken vi hadde på Sartor senter. Nå venter oppussing før en flott nyåpning den 14. januar. Gleder meg!

Som vanlig ble dette et rotete og oppramsende innlegg. Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Bergen, og er på vei til Oslo! Har tatt meg et glass rødvin og. Gjør liksom alltid det, uansett når på døgnet jeg flyr. Merker det ikke var like deilig som jeg så for meg, men en tradisjon er en tradisjon 😉

Snakkes fra Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg