TOUCHDOWN TRONDHEIM

REKLAME – Affiliatelinker

SKINNJAKKEHER / SKINNBUKSEHER / VESKEHER / BAGHER / KOFFERTHER

Jeg er iiiii…. Trondheim! Kanskje ikke overraskende da jeg har delt det både på snap og instagram.. Hahah! Akkurat nå ligger jeg i hotellsengen sammen med Linn. Nesten alle i “Moldebitches” er i byen denne helgen, og i går dro jeg rett fra flyplassen for å møte hele gjengen for drinks. Det er så hyggelig at vi får til turer som dette, og at alle tar seg tiden til å fly inn ♥ Vi er over ti stykker her denne helgen, noe som betyyyyr…. partyhelg!

Kan vi bare ta ett minutt å prate om denne skinnjakken?! Jeg fikk den i den nye Nellypakken jeg bestilte, og jeg ELSKER DEN!!!! Det er lenge siden jeg har blitt forelsket i et plagg på denne måten, og det må jo være bedre enn å være forelsket på ekte? Hahha! Husk at Nelly fremdeles har -20% på hele nettbutikken, finn tilbudet her 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg