TOTALLY CASUAL

(annonselenker)

IMG_2264-2

Hello ladies! Jeg over gjennomsnittet mye energi i dag. Kanskje det er fordi jeg skal reise i morgen. Kanskje det er fordi jeg drakk to battery lime i sta. Eller kanskje det er fordi jeg gleder meg sånn til å chille med god mat i kveld? Hmm, ikke vet jeg. Og samme kan det være! Jeg har jo faktisk ikke trent på flere måneder, så det kan ikke være derfor. Haha. Når jeg kommer tilbake fra min lille rundtur i Italia/Spania skal jeg sette igang med treningen igjen. Nå har jeg ventet litt for lenge. Åh gud det kommer til å bli så tungt de første ukene. Jeg har jo egentlig trent regelmessig hele livet, så dette tror jeg er den lengste pausen jeg har hatt. Ikke bra! Kroppen sin skal man ha for alltid sier mamsen, så jeg får bare melde meg inn i et treningssenter igjen. Heldigvis har det startet opp et nytt senter rett ved butikken, og det hadde jo vært perfekt å kombinere trening før en dag på kontoret eller på jobb i Janne & Julia. Vi får se! Akkurat nå er jo dette bare tomme løfter, som vi får se om jeg holder når jeg kommer tilbake fra ferien 😉

IMG_2293-2IMG_2409-2

Jakke – lignende HER / GenserHER / BukseHER / SkoHER

Her har du et av mine siste antrekk, supercasual og egentlig ikke spesielt spennende. Men men. Hver dag kan ikke være et fashion show, si! Jeg husker da jeg var yngre og skulle kle meg før skolen, så levde jeg etter quoten “the world is your runway and everyday is a fashion show” eller hva det nå er. Haha herregud, man skulle ikke trodd det etter antrekkene, for det så mer ut som livsmotto mitt var “put on the first you see and dont give a fuck”. Men, nå skal jeg på jentekveld! Vi ses i morgen ♥
0 kommentarer

Siste innlegg