TORSDAG

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

SKJORTEHER / DRESSBUKSEHER / VESKEHER

God morgen babes! Håper alle har sovet godt og er klar for en ny dag. Jeg kom nettopp inn fra en nyyydelig gåtur på stranden. For en soloppgang! Har lagt ut på storyen min på instagram til de som er interessert i sånt. Hihi. Nå skal jeg straks sette meg i bilen og kjøre til Mercadona som er et supermarked. Skal handle inn til ukens oppskrift 😀 Bittelitt usikker på hva jeg skal lage enda, men akkurat nå vipper jeg mest mot lasagne.

Ville bare titte innom for å ønske alle en kjempefin dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg