TOPP TRE

(inneholder annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicGenser HER, skinnbukse HER

God morgen ♥ I dag våknet jeg som vanlig av at noen byggemenn hadde kaffefest i hagen. Det eneste som skiller en naken meg under dyna fra de er et vindu, som jeg alltid glemmer å trekke ned gardinene for. De starter arbeidet hver morgen klokken syv, noe som egentlig er helt greit siden det er da jeg bruker å stå opp uansett. Mens i dag skulle jeg frekke meg litt å sove helt til klokken ni. Alarmen var stilt, og jeg gledet meg til å sove skikkelig ut. Naturligvis våknet jeg klokken syv av at byggemann #1 fortalte at han måtte dra tidlig for å hente sønnen på barnehagen til byggemann #2. Jeg tenkte jo at klokken var syv, og at jeg kunne dra meg et par timer til. Siden jeg var så forbanna trøtt hadde jeg sovnet på flekken, noe jeg også (nesten) gjorde før jeg hørte….. alarmen! Klokken var ikke syv i det hele tatt, men ni og på tide å stå opp. Jeg ble så sjokkert, og egentlig litt sint. Jeg føler meg ikke uthvilt i det hele tatt!! Men ja, nok om det…. Jeg innser at dette innlegget kommer på topp 3 av ukens mest meningsløse innlegg.

Nå har jeg nettopp laget proteinrundstykker til frokost, og skal kose meg med de før jeg drar avgårde. Jeg har en skikkelig deilig morgen i vente, som starter med å fylle vippene på Beauty London!

3 kommentarer
    1. Noen ganger er overskriftene dine helt krise! Haha, du må bli litt mer kreative på overskriftene dine altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg