TOG NUMMER TO

Hei fra tog nummer 2! Da var vi på vei i Gøteborg, i et tog som ser ut til var brukt i første verdenskrig. Det var faktisk skikkelig skuff å komme fra det fine toget som gikk Bergen – Oslo, til å komme til denne skraphaugen som skal ta oss til Sverige. Typ. I tillegg til at det både ser utrolig ufresht ut her, er det også 100 grader inne i selve toget. Ingen aircondition her i gården! Alle holder på å svette ihjel, og det er vel ikke lenge til man finner ut hvem som glemte å ta på seg deodorant i dag tidlig.

Neidaaa så ille er det ikke. Jeg er faktisk sykt glad for at det ikke er mange timer igjen før vi er i Gøteborg! Dagen har gått mye fortere enn forventet, og at det siste toget ikke var like fresht som det første skal ikke ødelegge resten av reisen 🙂 Mens vi ventet i Oslo kjøpte vi oss litt sushi også, og så lenge magen er full er humøret på topp 😉 Zara var også gira for å endelig slippe ut av buret sitt, så hun løp rundt som en gal på Oslo S..

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Veske – HER / Headphones – HER / Maya Water – HER

Maya Water er forresten helt genialt. Jeg kjøpte denne før jeg dro i går fordi jeg har hørt så mye bra om facial misten, og har virkelig forstått hva folk prater om i dag. Den fresher virkelig opp ansiktet, uansett om du har på deg sminke eller ei. I dag har jeg jo på meg sminke, så når jeg føler den blir tørr og kakete av all reisingen sprayer jeg bare litt maya water i fjeset, før jeg matter ned med en kost etter det har tørket. HELT genialt! Jeg kan godt skrive et mer omfattende innlegg om den senere, om noen ikke helt forsto hva jeg mente? Haha 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå skal vi sette på en film for å drepe de siste timene, håper alle har en fin tirsdag! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg