TODAYS WANTIES

SUPERGA SNEAKERS HER / LEVIS SKJORTE HER

God morgen ♥ I dag har jeg hatt en skikkelig sovemorgen, iallfall til meg å være. Da vi la oss i går kveld stilte nemlig ingen alarmen, og jeg våknet av meg selv rett før klokken ni. Superdigg! De andre har ikke stått opp enda, så jeg sitter å nyter roen mens jeg redigerer litt antrekksbilder og nettshopper i mellom. Over finner du to pieces som garantert kommer med i dagens handlekurv. Basic og lett å kombinere med typ alt jeg har i garderoben. Den perfekte jeansskjorten har jeg letet lenge etter, og denne fra Levis er spot on! Vil dere at jeg skal fortsette med wanties en gang i uken kanskje? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg