TOCHDOWN!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

God morgen fra lille Molde ♥

Byen jeg flyttet til som 5åring. Byen jeg vokste opp i, har all familien min i, tok mitt første glass med vin i og byen jeg lovte å flytte tilbake til som voksen. Nå er jeg faktisk ikke like sikker lengre. Planen har alltid vært å komme tilbake med mann, barn, hund og stasjonsvogn. Det er klart jeg elsker  Molde, og jeg elsker å være her. Men på besøk. Drømmen om å flytte tilbake hit blir kanskje bare med tanken, jeg føler ikke lengre suget etter å komme tilbake. Vi får se. Det blir i såfall om 20 år.

Grunnen til at jeg er her er konfirmasjonen til min yngste bror Jakob. Wææ, nå skal siste mann tre inn i voksenrekkene. Jeg føler meg så ufattelig gammel. Tenk at det er åtte år siden jeg selv konfirmerte meg, jeg føler meg jo enda som den lille drittungen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg