TO WANTIES

Første dag tilbake i hverdagen, og jeg elsker det! Akkurat nå sitter jeg på kontoret på Janne & Julia med Zara ved min side. Føler jeg nesten ikke har sett bebisen min i hele sommer siden jeg har reist så mye, så nå gleder jeg meg til kvalitetstid med snuppa ♥ Nå har jeg en liten pause fra det andre blogginnlegget jeg egentlig holder på å skrive, som er et bli-kjent innlegg med meg! Det kommer senere i kveld, wihu.

BOOTS HER / HEELS HER

Ellers har jeg en liten shoppingpause. Føler hele garderoben min bare er full av sommerklær, og siden det viiiirkelig ikke er sommer i Bergen trenger jeg litt news til høsten. Bootsene til venstre er jo som snytt ut av nesa til Balenciaga-bootsene, men til en mye billigere pris vel og merke 😉 Hælene til høyre er seriøst bare såååå fine! Perfekt høyde slik at man kan bruke de til hverdagen, men så fine at de også kan være med på fest. Ah, disse blir med hjem i dagens handlekurv 😀

Nå skal jeg fortsette på innlegget jeg nevnte over, før vi skal ha mandagsmøte med teamet på J&J. Senere kommer Andrea å henter meg, og da blir det digg middag og kvalitetstid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg