TO VALG

I dag tidlig våknet jeg med veldig lite på agendaen, spesielt i forhold til hva jeg er vant til. Det eneste håndfaste var å fikse vippene mine hos Nina (som eier Beauty London, men også fikser vipper på Brow Rehab i Oslo). De fleste av vennene mine som bor i Oslo er ikke i byen om dagen, så helt ærlig visste jeg ikke helt hva jeg skulle ta meg til. Jeg tenkte som så; enten ligger jeg inne hele dagen å tar livet med ro, eller så setter jeg meg på en cafe, tar et glass rødvin og tar ting derfra. Valget ble sistnevnte, og for en fin dag jeg har hatt! Jeg har shoppet litt, spist digg mat, fått jobbet litt i solen og møtt fineste Kristine ♥

GENSER HER / BUKSE HER

Jeg har også hatt på meg denne fine track suiten, som faktisk er et av mine favorittantrekk om dagen. Jeg er jo en sucker for matchende sett, så selvfølgelig falt dette også i smak 😉

Nå er jeg utrolig trøtt, og vet egentlig ikke helt hva jeg har skrevet i dette innlegget. Vi snakkes i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg