TO TRONDHEIM AND BACK

Planen min i Trondheim var å ta masse bilder, filme en follow me around videoblogg og ikke minst ha et helt album med bilder fra bursdagen til Anna. Det som skjedde? Jeg tok ti bilder totalt, fem av de med Anna og goodiebaggen.. Hahah! Noen ganger må man bare ta et valg om å nyte øyeblikket, i stedet for å forevige alt hele tiden – selvom jeg burde gjøre det som blogger. Jeg tar meg selv i å få dårlig samvittighet om jeg ikke får knipset spesielle øyeblikk, men er det ikke akkurat da man bare skal nyte? Et lite dilemma det der, hehe! Uansett. Jeg koste meg skikkelig den knappe tiden jeg var i Trondheim, både med teamet fra Nelly, Anna og de søte venninnene hennes. For en inkluderende og god gjeng! Vi spiste på Graffi i Trondheim, herregud for en sykt digg mat.

Nå står jeg over et nytt dilemma; dra på byen edru eller ikke dra ut i det hele tatt. Jeg orker faktisk ikke en ny dag med fyllesyke. I morgen har jeg en haug av ting å gjøre før jeg drar på påskeferie, bl.annet å prise alle klærene jeg skal ha på klessalget vi skal ha i slutten av april siden jeg omtrent drar rett til Oslo etter jeg kommer hjem fra ferie. Mer info kommer! Hadde vært kjipt å spy over alt jeg skal selge liksom, hehe 😉 Neida. Nå må jeg vel snart bestemme meg for om jeg skal gå på butikken å handle inn til alone-night-in, eller hoppe i dusjen å fikse meg for edruparty på byen.

Jeg prøver forresten å tvinge Janne til å spille inn en “boyfriend does my makeup” video. Selvom vi ikke er kjærester, da. Men, han er en mann og sikkert like dårlig til å sminke meg som en eventuel kjæreste, så jeg håper jeg får han på gli! Legg gjerne igjen en kommentar om du ønsker en sånn video, da blir det nok lettere å overtale han. Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg