TO NYE SKATTER

(annonselenker)

IMG_0287-2
Calvin Klein tee HERE • Samsøe Samsøe cardigan HERE

Si hallo til mine to nye skatter i høst! Jeg har merket det at jeg omtrent bare kjøper “finklær” når jeg shopper, så nå var det på tide å skaffe seg noen sikre baseplagg man ikke blir lei av med det første. Etter at jeg solgte by Malene Birger cardiganen min så har det vært et stort hull i garderoben. Det høres kanskje litt overdrevet ut, men helt seriøst! En cardigan kan man bruke hver eneste dag, og jeg kommer nok til å bruke denne fra Samsøe i mange år fremover. Om man ikke vet hva man skal ha på seg en dag så er det så enkelt å slenge på seg et par svarte jeans, en topp og en cardigan til et par sneakers. Så ja, jeg er veldig fornøyd med mine to nye kjøp 🙂

IMG_0293-2IMG_0297-2IMG_0307-3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg