TO FLUER I EN SMEKK

God søndag alle sammen! I dag slo jeg to fluer i en smekk. Først og fremst våknet jeg frisk som en fisk i dag, uten fyllesyke eller hodebank av noe slag. For det andre var det superfint vær i Bergen, noe som kanskje ikke var min flue å smekke, men jeg velger å tro min gode karma hadde noe å si der. Kanskje den rareste setningen jeg har skrevet i mitt liv, men dere skjønner?

Jeg møtte Cathrine for å mingle litt, og selvfølgelig tok vi litt bilder også. Har ikke sett henne siden før jul, så det var veldig koselig ♥ Ikke la dere lure av solen på bildene forresten, det var iskaldt ute! Nå har jeg nettopp kommet hjem til leiligheten og sitter med dyna i sofaen og skal straks sette i gang et LOST-maraton. Har egentlig aldri tenkt på den serien, men nå er vi altså hekta. Typisk!

IMG_3729-2

IMG_3719-2

IMG_3711-2

IMG_3733-2JakkeZara / BukseLindex / SunniesCéline / LueSamsøe / SkoM.A.M.B / VeskeBalenciaga

8 kommentarer

Siste innlegg