TO FEELGOOD INSTAGRAMPROFILER

Hei, og god morgen fra Gardermoen! Har helt mistet telling over hvor mange fly jeg har tatt den siste uken. Flyskam er ikke et begrep som har tatt meg med storm, med andre ord. Er det lov å tulle om sånt? Kanskje ikke.

Nå i disse instagramtider tenkte jeg å komme med et lite tips til dere. Det er jo vært et ganske hot tema de siste årene om hvem man burde følge, hvem som er gode forbilder og hvem som rett og slett får deg til å føle deg som dritt. I stedet for å skylde på alle overredigerte instagram-modeller der ute, hva med å ta litt ansvar selv?  Ofte blir man jo liggende å scrolle igjennom instagram både sekundet man våkner, og sekundet før man sovner. Hva vil man fylle hodet sitt med? Hvordan vil man starte og avslutte dagen?

@HOUSE.OF.LEADERS

Denne instagramprofilen liker jeg utrolig godt! Gir meg både motivasjon, ro og setter ting i perspektiv. Om jeg først skal på instagram på morgenen, så er det denne profilen jeg liker å utforske. Den får meg alltid i godt humør, og klar for en bra dag.

@EXECUTIVEMAFIA

Enda en motiverende profil som får meg til å roe meg ned i de øyeblikkene jeg stresser over unødvendige ting. I de siste årene har jeg begynt å overtenke veldig, og det er SÅ unødvendig!

Husk at det kun er du som er ansvarlig for din egen lykke. Det hjelper ikke å skylde på et forskrudd samfunn med sosiale medier, falske kroppsidealer eller dårlige forbilder. Vær kritisk til hva du ønsker å bruke tiden din på, og hva du ønsker å eksponeres for.

Nå boarder flyet, så vi snakkes mer senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg