TO FAVORITTER

(annonselenker)

IMG_5012-2

IMG_5043-2IMG_5022-2

SUEDE BOOTS HER / KNIT HER

To favoritter denne høsten! Disse bootsene har jeg både i militærgrønn og crocodile også (noen som digget modellen eller, haha). De er så ufattelig god å gå med, pluss at du får de til en veldig billig penge. De koster bare 399,-! Genseren er skikkelig myk og deilig, og sammen med et par skinnbukser er dette et typisk Julia-antrekk nå på høsten 🙂
ÅÅH dette har vært en sykt irriterende dag forresten. Den som skulle bli så koselig! Med koselig mener jeg at jeg endelig skulle ha hjemmekontor på morgenkvisten. Det har jeg nemlig ikke hatt tid til den siste tiden. Noe jeg også hadde. Nydusjet i verdens deiligste morgenkåpe satt jeg i sofaen å spiste frokost mens jeg skulle starte å redigere filmen fra turen vår med Royal Caribbean. Det første store irritasjonsmomentet var når jeg gikk igjennom klippene. Altså, hvor dårlig går det an å bli til å filme? Jeg klarer ikke å holde kamera rolig, og kutter halve ansiktene til folk osv. Okei, greit tenkte jeg. Man får gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg begynte derfor å klippe sammen disse dårlige klippene, og når jeg var 80% ferdig klikket hele iMovie å slettet filmen. Hva gir du meg?!? Flere timer bortkastet med andre ord. Akkurat nå klarer jeg ikke helt å finne motivasjonen til å starte på nytt, så jeg prøver igjen i morgen. Kommentarfeltet mitt blir mest sannsynlig åpnet igjen i morgen! ♥
0 kommentarer

Siste innlegg