TO ANBEFALINGER

ANNONSE – Affiliatelinker

SKJORTEHER / BUKSEHER

Må bare si det først; er det EN ting du skal investere i til vinteren så er det denne pysjen. Eller kosesettet? Tror egentlig ikke det er en pysj altså, men den er så ekstremt myk, varm og DIGG at jeg føler at den er det. Haha! Anbefales på det sterkeste, jeg bor nærmest i min ♥

Et annet tips er en serieanbefaling! Startet på “the undoing” på HBO nå. Har dessverre bare kommet en episode, men den virker utrolig spennende! Gleder meg skikkelig til fortsettelsen. Ellers har det vært en fin søndag med et ekstremt høyt kaloriinntak. Spiste restene fra Sumo til frokost, potetgull, smågodt og julebrus til lunsj, og nå har jeg nettopp hatt mccern-tapas her hjemme. Elsker å kjøpe masse burgere, nuggets, chips og dips å bare nyyyyte livet. Føler meg dritt nå da, vel og merke. Men, verdt det!

Kosikos ♥ Ha en strålende avslutning på uka, så snakkes vi i morgen babes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg