TL DESIGN by JULIA NYLAND

Wææ, endelig kan jeg fortelle dere hva den lille shooten før sommeren var for! I samarbeid med Tone Lise Akademiet har jeg fått en fantastisk mulighet, og jeg skal nå lansere min egen neglelakk.

neglelakkkolleksjon

Å velge farge var absolutt ikke lett, siden jeg liker å variere. Likevel er det én farge jeg alltid kommer tilbake til, som jeg heller aldri blir lei. Rød, såklart! Dette er en fantastisk rødfarge som passer ypperlig til høsten og vinteren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lakken min er én av lakkene i en Blog Collection i samarbeid med Tone Lise Akademiet og TL Design. Det er totalt åtte lakker, og selvom jeg åpenbart må innrømme at jeg liker min best så er de andre fargene ganske så hot de også.

Blog Collection

Alle lakkene er LIMITED edition, og i følge nettbutikken flyr de ut av hyllene! Så det gjelder å være kjapp om du vil sikre deg din favoritt 🙂

RABATTKODE! Bruk koden ´JULIANYLAND´ i kassen, og få -10% på hele nettbutikken! Det gjelder såklart for enkeltlakker, hele kolleksjonen og alt du måtte ønske i nettbutikken.  Link til butikken finner du her.

> Min lakk finner du HER
> Hele kolleksjonen finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg