TJEN PENGER FRA SOFAKROKEN

Hvor ofte sitter du på kvelden med macen på fanget, mens du blar igjennom facebookfeeden for tiende gang uten å få med deg noe som helst? Eller scroller igjennom de samme bildene på instagram, mens du venter på at noen andre skal legge ut en ny mystory på snapchat? Kjedsomhet kalles det, og vi gjør det for å få tiden til å gå. Jeg er et rastløst menneske, og klarer ikke å bare….ikke gjøre noe?

For litt siden ble jeg introdusert for Meningstorget.no. Kort fortalt; det er en nettside der du svarer på spørsmål for ulike brands. Her finner du alle kategorier du kan tenke deg, pluss at undersøkelsene er både underholdene og det beste av alt: du tjener penger på å ta disse undersøkelsene. HALLO, det er jo det perfekte tidsfordriv! Det må jo være midt i blinken til deg som er student, eller bare vil ha litt ekstra cash inn hver måned? Om du likevel bare sitter der å scroller igjennom facebook på kvelden, eller tar bussen til skolen om morgenen kan du like så greit bruke litt tid til å tjene litt ekstra?

Man velger selv om man vil få utbetalt pengene fra Meningstorget.no til sin PayPal-konto, eller så kan man donere det man tjener til en veldedig organisasjon. Hver gang man tar en undersøkelse tjener man opp poeng, som man kan ta ut i penger, gavekort eller donere bort.

Personlig hater jeg (ja, det er et sterkt ord å bruke, men jeg gjør det) å svare på undersøkelser over telefonen. Om jeg først skal svare på en undersøkelse vil jeg gjøre det på egne premisser, og når det passer for meg. På Meningstorget.no velger du helt selv når og hvor du skal ta undersøkelsene. Du hjelper også forskjellige merkevarer med å bli kjent med hva du som forbruker syns, noe jeg syns er utrolig viktig siden jeg selv driver butikk og brand. Need I say more? Du tjener penger, hjelper andre bedrifter og best av alt; du bestemmer selv hvor og når dette skal skje. Du kan se på det som en ekstrajobb, hehe 😀

I dag har jeg hatt mange dødtimer. Som sagt dro jeg til Trondheim i dag tidlig, og siden resten av crewet ikke kom til hotellet før klokken 13, mens jeg kom åtte har jeg svart på flere undersøkelser. Cash in the baank! Haha, neida (joda). Beklager dårlige bilder forresten, lyset på hotellrommet var virkelig ikke det beste..

Du kan lese mer om dette genialet konseptet HER ♥ Om det er noe du lurer på bare legg igjen en kommentar!

Det er superenkelt å registrere seg, du kan registrere deg via facebook eller oppgi navn og mail!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg