TITS ON FLEEK

 

TOPP – HER / SMYKKERHER / BUKSEHER

Okei, jeg må bare gi en SHOUTOUT til denne fantastiske singleten. Det er faktisk årets beste kjøp, uten å overdrive.. Haha! Jeg elsker sånne topper, men ofte ser puppene mine helt krise ut i de. Altså helt skvist på hver side av brystkassen. Men denne toppen klarer på mirakuløst vis å gi titsa en fin form, og holder de på plass uten at de henger og slenger all over. Jeg må ha den i flere farger!

Dette er antrekket jeg vuuuurderer å ha på meg i kveld. Straks får jeg besøk av noen venner, og vi skal drikke vin på verandaen før vi skal på en resturantåpning senere. Gøy! Buksene syns jeg er skikkelig kule. Så kule at jeg faktisk klikket de hjem i nude også (link her). Hva syns du om antrekket? Jeg digger det, men vet ikke helt om jeg vil ha det på meg eller ikke. Dont know why. Jeg får ta et nytt stup inn i skapet å se om jeg finner et bedre alternativ, hvis ikke ser dere kveldens antrekk på bildene over!

7 kommentarer
    1. Hei julia, ser på det nest nederste close-up bildet at du har blurret vekk noe- antar utslett eller noe lignende.. Ville bare si ifra om at jeg ikke syntes du trenger det, du er fin uansett, og litt urenheter og greier har vi alle sammen 🙂 Håper ikke du redigerer det vekk fordi du får kommentarer som påpeker det, det er ikke hyggelig ihvertfall. 😉

    2. Den buksa var jo bare dødsFET! Altså hele antrekket var on poooint dette trenger du ihvertfall ikke være usikker på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg