TIRSDAGSLISTEN

REKLAME – AFFILIATELINKER

HVA SPISTE DU TIL FROKOST I DAG?

Voksen, sunn og kreativ som jeg er ble det en redbull sugarfree til frokost. Bruker jo egentlig å drikke Monster, men de var tom på den lokale Kiwien på St.Hanshaugen. For et par år siden sluttet jeg å spise frokost, og har ikke hatt behov for det i ettertid. En dum uvane, og å helle i seg en sterk energidrikk så fort man våkner er vel kanskje ikke å anbefale om man spør en ernæringsekspert. Men men, folk har dødd av mindre si.

HVORDAN SER DU UT I DAG?

Siden det er såpass tidlig enda, har jeg ikke kommet lengre enn morgenkåpen. Skal straks hoppe i bikinien, for dagen er satt av til soling og bading på Tjuvholmen!

PLANER FOR KVELDEN?

Spise middag med Andreas, ta livet med ro å sikkert gå en kveldstur. Herlighet, det er så fantastisk å kunne gå ute midt på natten i en sommerkjole uten å fryse. Denne sommeren har virkelig levert!

HVA HØRER DU PÅ DENNE UKEN?

Fått helt dilla på det nye albumet til Drake, det ligger på spotify! Ellers så er målet å høre mer på podcaster. Noen å anbefale??

HVA SER DU FREM TIL DENNE UKEN?

At familien kommer på besøk fra Molde og forhåpentligvis sole meg masse!

HVA SKAL DU SPISE DENNE UKEN?

SUUUNT! Gårsdagen ble bare en forlengelse av helgen, med smågodt til frokost, egg og bacon til lunsj, pluss reker med en halv pakke majones til middag. Og ja, spiste også to is mellom slagene. Snart må jo kroppen reagere å gro inn en ekstra magesekk til meg..

BIKINIOVERDELHER / UNDERDELHER

HVA SKAL DU GJØRE DENNE UKEN?

Denne uken ser relativt rolig ut, så jeg skal virkelig prøve å komme i litt feriemodus. Som dere sikkert vet er det helt sydenstemning i Oslo om dagen, så å bruke byen for alt den er verdt før høsten står høyt på listen! Familien kommer også som sagt på besøk, så jeg har satt av ekstra kvalitetstid til de. Gleder meg ♥

Nå skal jeg straks stikke på TJUUUVIS å tæææææne, ønsker dere en strålende tirsdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg