TIRSDAG

Åh, spørsmålet jeg alltid stiller meg selv hver morgen: skal jeg orke å dusje håret nå, eller skal jeg vente til i kveld? Det ender som regel opp med at jeg venter til kvelden, for så å sovne med vått hår – noe som gjør det så stygt at jeg neste morgen igjen må stille med det samme dusjspørsmålet. Det eneste jeg misliker meg mine tape-extensions er at det tar litt tid å føne + rette de. Det er jo mye hår som skal fikses på en gang!  Okeeeei, for en utrolig uinteressant måte å starte innlegget på – vi prøver igjen. HEEEI alle søte blogglesere! I dag er det tirsdag, og vet dere hva det betyr? Det betyr at i kveld skal jeg hjem til Molde! ♥ Byen der ryktene sprer seg fortere enn ild i tørt gress, der man alltid har fyllenerver på søndager og man vet som regel mindre om seg selv enn alle andre gjør. Verdens beste by, og jeg gleder meg som en gal til å komme hjem! I morgen er det onsdag, noe som betyr lillelørdag og full fest! Mine flinke venninner er også ferdig med bacheloren sin, så det må feires!  Noen bilder jeg knipset på verandaen i dag tidlig, før det begynte å regne igjen. Bergen ass… Haha! Hadde været vært bedre her så tror jeg faktisk at jeg kunne trivdes her i Bergen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg