TIPS!

Sponsede produkter//ærlige meninger. Hei hei! Solen skinner i Oslo, og livet er en stor sol uten like 😀 Jeg har derfor tenkt å komme med noen supre tips til dere. Som sikkert 90% av bloggleserne mine har jeg også en iPhone. Jeg irriterer meg støtt og stadig over at den dumme ledningen er så himla KORT. Det er så utrolig irriterende å lade den om man liksom skal sitte på den samtidig. Derfor har jeg fått tak i en lader som er tre meter lang! 😀 GENIALT!
Nå står den i støpselet på andre siden av rommet liksom! Dere finner den HER. Av og til får jeg også sånn “telefonfinger” om jeg sitter mye på iPhonen min. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er utroolig ubehagelig. Derfor har jeg fått tak i noen penner som man kan bruke i stedet for fingeren.  De kommer i utrolig mange freshe farger, og de finner du HER. Noe dere likte eller? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg