TIPS TIL HVA MAN KAN GJØRE I HELGEN?

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

GENSERHER / BUKSEHER / VESKEHER / SUNNIESHER

God morgen dere! Våknet opp til en bombadert snapchat der alle tar bilder av snø. Så, jeg antar at det snør ute. Hva er vits med å leve livet, man får jo med seg alt på sosiale medier uansett…

Ellers, god fredag 😀 Har dere noen spesielle planer i helgen? Min kalender er helt åpen, sett bort fra en konfirmasjon på søndag. Jeg har bokstavelig talt alle verdens muligheter for mine føtter, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal finne på. Som om den finnepånoegøy-knappen i hjernen er skrudd av, eller i det minste på et svært lavt kreativt nivå. Hva gjør man egentlig på lørdager?? Hilsen ei som oppriktig lurer.

Nå skal jeg hive meg i dusjen før det blir matlaging sammen med moren til kjæresten. Vi skal lage albondigas til konfirmasjonen på søndag. Eller hun skal lage, jeg stiller som assistent! En utrolig koselig start på dagen ♥

2 kommentarer
    1. Herregud, så fin du er Julia! Er så hyggelig å se at du har det så fint om dagen og har funnet plassen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg