TIPS OM DU VIL HÅRET SKAL VOKSE FORTERE!

Nå har jeg vært extensionsfri i et drøyt år. Jeg tok farvel med mine tape-extensions februar 2013, og utseendetfiksert som jeg er var det selvfølgelig veldig trist. Følte håret mitt var utrolig tynt, og ikke minst mye kortere enn jeg var vant med etter SYV år med forskjellige typer extensions.

Jeg var utrolig bevisst på å bruke gode hårprodukter, kurer og beskyttende sprayer. Dessuten sov jeg, og sover enda med flette hver natt. Jeg bruker også hårolje i håret mer eller mindre hver dag.

– Få -20% på ALLE hårpodukter hos coverbrands.no ved bruk av koden “JN26” ♥ –

IMG_9989 kopi-2-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg ble introdusert for produktene til Sprekenhus for et drøyt år siden, og har brukt de veldig lenge. De tilfører håret mye fuktighet og renser godt, dessuten lukter de helt fantastisk noe som er et stort pluss for meg! De inneholder Argan-olje som er utrolig bra for håret. Du finner shampoen her og balsamen her.

En god hårkur er et MUST for meg, og det burde det også være for deg om du vil ha et sunt og friskt hår! Jeg varierer typen hårkur etter hvordan jeg føler håret mitt er, og etter sesong. Nå som det er sommer, man bader i saltvann og solen tørker ut håret anbefaler jeg Redken sin Color Extend Sun på det aller varmeste. Den etterlater håret med ny glans og reparerer skikkelig. Du finner den her.

P6220055-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERASi hallo til det aller nyeste på markedet for at håret skal vokse fortere! Hair Growth Serum bruker man i hodebunnen hver kveld, og den inneholder syv aktive komponenter som gjør at håret ditt vokser fortere. Jeg har brukt denne i en drøy måned, og frøken Nyland har allerede fått en god ettervekst! Jeg stripet jo håret for bare tre uker siden, så her ser man at den virker. Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJeg retter håret så og si hver dag, som nevnt er jeg veldig nøye på å bruke beskyttende sprayer. Denne fra Less is More er økologisk og beskytter håret mot varme. Du finner den her.

Mitt aller siste tips til dere er å IKKE dusje håret hver dag! Uansett hvor gode produkter du har så er det lurt å la håret hvile. Jeg er ikke den jenta som digger å gå rundt med fett hår, så her er tørrshampo den store redningen. Batiste sine har jeg brukt i flere år, og nå er jeg helt hekta på denne med tropisk lukt! Den luker friskt, og etterlater håret som nydusjet. Du finner den her!

Nå får du -20% på ALLE hårprodukter hos coverbrands.no ved bruk av koden “JN26”. Det gjelder ikke salgsvarer eller GHD 🙂

6 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Hvor ofte striper du etterveksten din? Synes du alltid har så flott farge, og ikke minst har du fin farge når du har håret oppsatt (i hestehale).

    2. Digger når du kommer med tips som dette.
      Bruker selv noen av produktene som du har anbefalt før 🙂
      Når du bruker den hair growth serumet, blir ikke håret veldig fett da/ser fett ut, siden du tar det på hodebunnen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg