TIPS: KJAPP GRUPPETIME!

unnamed4

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! 😀 Denne uken har vært hektisk fra start til slutt, og det blir nok ingen pust i bakken før mandag ettermiddag. Jeg har jo kommet så utrolig godt i gang med treningen, men denne uken har tiden nesten ikke strekt til. Én time trening om dagen skal liksom alle ha tid til, men av og til er det sånn at man faktisk ikke rekker det en gang. Det er vel noen travle studenter midt i eksamensperiode som kjenner seg igjen? 🙂 Derfor vil jeg tipse dere om 21 MINUTE timen de har på Sats Elixia som jeg nettopp har testet. Var litt skeptisk før jeg dro, og tenkte at det ikke ble noen skikkelig trening ut av bare 21 minutter. Der tok jeg feil, har nesten aldri vært så sliten før. For et tempo! En time jeg definitivt kommer til å fortsette på, uansett om jeg har god eller dårlig tid 🙂 Hvor deilig er det ikke å pushe seg selv kortest mulig tid, og likevel kjenne at kroppen er kjørt? Sjekk ut når timen går på din nærmeste Sats Elixia!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg