TING MAN TENKER MEN IKKE SIER

Annonse – Affiliatelinker

Av og til tenker jeg på hvor ekstremt blogging har forandret seg fra da jeg startet for ti år siden. Èn ting er jo bilder og kvaliteten over det. En annen ting er hvordan man skriver. Med moralpoliti på den éne siden og retningslinjer i hytt og gevær på den andre må man jo gjerne tenke seg om et par ganger før man spyr ut alt som er i topplokket. Før så var det liksom ikke noe filter..

JUMPSUIT HER

Det er mange tanker og observasjoner jeg gjør hver eneste dag som aldri kommer ut på bloggen. Ganske trist egentlig, men av og til er det lettere å bare… play it safe. Jeg sier for eksempel ikke at jeg er på diett, hva jeg spiser, at jeg har fylt på botox i pannen, har planer om å fikse leppene, tenker angående idiotene på sex on the beach eller andre ting som trist nok er en naturlig del av min hverdag. Det sier kanskje mer om meg selv enn noen andre, hehehe.

Ofte tenker jeg på hvor deilig det hadde vært å skrevet uten filter, som i gode gamle dager. Det tar nok litt tid å avvende seg, men det er jo forbanna mye gøyere for dere å lese – samt for meg å skrive på den måten?! Drit i moralpolitiet, vi har det alt for godt her til lands. Lol.

NÅ skal jeg legge meg. Skal bare se ferdig charterfeber først 8)

4 kommentarer
    1. Jaaaaa Julia. Skriv som før please. Skriv om dietter, ex on the beach, botox i panna og alt som er. Jeg digger å lese om hva folke egentlig tenker på i alle fall. Ha en fin helg ‍♀️

    2. Åå husker innleggene hvor du skrev ned alt du klarte på et visst antall minutter<3 Var så gøy å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg