THIS TIME LAST YEAR

 

BARCELONA 2016

Noen som husker disse bildene? Nå er det litt over ett år siden første gang jeg var i Barcelona. Det er virkelig en av mine favorittbyer, og nå frister det utrolig mye å booke en uke dit i sommer. Menneskene, maten, arkitekturen og viben generelt er helt fantastisk. Jeg husker jeg var utrolig sliten denne perioden i fjor, med alt for mye reising og litt for lite tid til å ta vare på meg selv. Det var mange forandringer i livet mitt den tiden, noe jeg kanskje ikke taklet på best mulig måte. Men men, man lærer så lenge man lever!

Nå er jeg helt kjørt etter en lang, deilig dag. Mat fra foodora er bestilt, og i kveld blir det tapas for meg selv + litt serier før jeg sovner. Gleder meg allerede til å våkne i morgen. Livet smiler om dagen assss!

8 kommentarer
    1. Ah, ELSKER Barcelona selv! Desidert en av mine favorittbyer 😀 Elsket outfiten på det siste bildet! Hvor er toppen og buksa fra?:)

      Klem

    2. Du er så utrolig fin på det bildet med den hvite kjolen! Er så sjeldent du smiler med tennene, men du burde absolutt gjøre det oftere – det kler deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg