THIS TIME LAST YEAR

Vel, jeg kan si at februar 2018 var litt mer innholdsrik enn i år 😉 Startet måneden med fashion week i Køben, så innkjøp i Oslo, deretter Dubai for tidenes jentetur, før toppen av kransekaka ble tidenes 25årsfest. Jeg har såvidt registrert at vi har gått inni en ny måned i år, og har ingen store planer annet enn å feire bursdagen min om to uker. Men, sånn er livet. Noen perioder er litt mer jet-set enn andre 😉 Per dags dato er jeg i full jobbmode og jeg vil liksom være litt… seriøst. Kanskje på tide, jeg fyller tross alt 26 om et par uker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg