TIME TO GET ORGANIZED!

Image and video hosting by TinyPic

Baderumsskuffen min er et helvete av sminkeprodukter, neglelakker, hårgreier og alt som hører til. Det tar meg sikkert ti minutter ekstra hver eneste dag for å finne frem alle produktene jeg vil ha, og selv om jeg prøver å organisere skuffen ender jeg alltid opp med samme rot etter et par dager. Heldigvis sendte Coverbrands meg Lulus Bathroom Organizer for et par uker siden!

I den har jeg lagt produktene jeg bruker hver eneste dag, og siden den er så fin får den æresplassen oppe på vaskemaskinen på badet. Alt andre rotet ligger fremdeles i skuffen, men det er et problem for en annen gang 😉 Den både ser bra ut og har plass til alt jeg trenger, både koster, hårprodukter og paletter av forskjellige slag.

Du finner Lulus Bathroom Organizer HER ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

♥ SUNSPA Luxury Gradual Lotion
Som dere vet har jeg brukt Sunspa i mange år, spesielt sprayene deres. De er så ufattelig gode, og gir alltid et fint resultat som ikke er orange og ikke skjoller. Som jeg nevnte i mitt forrige innlegg da jeg skrev om sunspa gleder jeg meg veldig til å teste ut deres helt nye Luxury-kolleksjon, for jeg syns egentlig de “normale” produktene til Sunspa var mer enn gode nok. Forskjellen er nok at Luxury-produktene inneholder Argain-olje som fukter huden samtidig som du blir brun! Jeg er jo dødens avhengig av body lotion etter en dusj, men det kan jeg jo ikke ta på meg om jeg skal ha på meg selvbruning samme kveld. Derfor må jeg nok si at min nye Sunspa-favoritt finnes på bildet over. Du blir heller ikke sjokkbrun over natten, noe som er veldig greit med tanke på at mange kanskje er ganske lys i huden på denne tiden av året. Du kan påføre den flere ganger for et brunere og dypere resultat. Du finner den HER!

Image and video hosting by TinyPic

♥ IDUN Brush Cleanser
Du vet vel at sminkekostene skal vaskes cirka en gang i uken? Dette er en regel jeg selv ikke har vært så flink med, men med IDUN brush cleanser går jobben mye fortere – og også noe jeg gidder å gjøre oftere. Du bare sprayer litt på et papir og gnikker kostene inn. Da fjernes alt av bakterier man ikke vil få videre på huden! Du finner den HER.

♥ Real Techniques Sculpting Set
Disse tre kostene er alt du trenger for å konturere eller for å fremheve benstrukturen. Jeg har tidligere brukt mine “vanlige” koster og syns at det har vært greit, men jobben blir så mye lettere og bedre med skikkelig utstyr. Anbefales! Kostene fra RT er jo mine personlige favoritter, og de holder i årevis! Du finner settet HER.

♥ theManizer Sisters
Need i say more? Jeg har skrevet om denne highlighter-paletten flere ganger, og jeg bruker den hver eneste dag. Her har du alle nyanser du trenger for å highlighte ansiktet ditt, uansett om det er til hverdags eller fest. Du finner higlighter-søstrene HER.

♥ Meet Matt(e) Hughes
Min nye favorittleppestift, som bl.annet mange har etterspurt på snapchat! Dette er en flytende leppestift som “limer” seg fast på leppene dine og blir helt matt. Den holder også i timesvis, og det er ikke å overdrive. De finnes i flere fargenyanser, min favoritt er Sincere. Du finner de HER.

♥ Meet Matt(e) Trimoty
Jeg har lenge hatt sansen for bronze-øyenskygger, men nå har jeg gått lei av alt glitteret. Matte øyenskygger er iallfall det jeg liker best nå til dags. Denne paletten fra The Balm har alle fargene du trenger, fra lyse til mørkere farger for en tur på byen. Disse holder også samme toppkvalitet som alle palettene til The Balm, som jeg har brukt i årevis! Du finner paletten HER.

Image and video hosting by TinyPic

Sist men ikke minst, mine must haves til håret. Ja, jeg har skrevet om begge to flere ganger før. Men gode produkter bytter man ikke ut ved første anledning!

♥ Sprekenhus Hair Style Elixir
En argain-oljebasert leave in-olje som jeg smører inn i håret etter hver eneste dusj. Den pleier håret og beskytter hele dagen. Den korter også ned på stylingtiden, noe som er digg for meg med ganske tykt hår. Du finner den HER.

♥ Batiste tørrsjampo
Denne har jeg brukt i flere år, og jeg bruker den fremdeles. Jeg dusjer ikke håret mitt hver eneste dag, og da er jeg avhengig av en god tørrsjampo for å beholde den nydusjede følelsen. Frisker opp håret på null komma niks! Du finner den HER. 
Image and video hosting by TinyPic

Nå får du -20% på all sminke! Bruk koden “JN8mai” i kassen ♥

(gjelder ikke nedsatte varer og NYX)

4 kommentarer
    1. Hei julia!
      vet at du har solgt din louis vuitton noe veske, men lurte på om du husker hvilken størrelse du hadde? altså den kommer jo i small, medium og large. og large er GM… lurer bare på om du kan huske hvilken størrelse du hadde.

      kleemm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg