Å TILGI EN BLOGGER SOM IKKE BLOGGER

Image and video hosting by TinyPic

Hei hå, og beklager mitt lille fravær! Jeg våknet opp i dag tidlig med den største klumpen i magen over ikke å ha blogget. Men jeg hadde seriøst ingenting å blogge heller, siden dagen i går bare fløy avgårde. Jeg tenkte litt på det mens jeg spiste frokost, om hvorfor vi bloggere alltid beklager oss når vi ikke blogger på en dag. Tror vi at dere lesere virkelig blir sinte på oss av den grunn? Og viktigere; blir du irritert når det ikke kommer oppdateringer her?

Personlig blir jeg uansett utrolig skuffet over meg selv, siden dette er jobben min. Det er derfor jeg beklager også. Ikke fordi jeg tror noen bryr seg sånn supermye, men kanskje mest fordi jeg beklager til meg selv for dårlig innsats. Jeg må vel bare innse at de siste ukene før butikkåpningen kommer til å være travel, og jeg kan ikke få til alt. For første gang kommer bloggen på 2.plass, og det er faktisk en tanke jeg ikke liker. Haha, det hørtes kanskje veldig rart ut, men..

Image and video hosting by TinyPicJakkeHER / BukseHER / SkoHER (annonselenker)

Akkurat nå sitter jeg på Galleri 77 i gågaten å jobber. Lokalet står tomt i dag, så jeg fikk låne nøklene og fant meg en sofa her inne. Jeg sitter her sammen med den daglige lederen på Janne & Julia, Ingeborg. Vi jobber flittig fra hver vår mac, og i dag har vi faktisk de to aller første intervjuene til ekstrahjelpstillingen. Det går fremdeles an å søke! Om du vil jobbe som ekstrahjelp hos oss kan du sende mail til [email protected]. Du må være utadvendt, selvstendig og selvfølgelig superhyggelig 🙂 Hihi! Pluss over 18 år!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer
    1. Vil heller at du blogger om noe interresant hver 3 dag enn 3 poster daglig med kjedelig innhold =) masse lykke til med butikk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg