TILBAKEFALL

Hei kjære dere ♥ Null oppdatering her i går, men det var for en grunn. Da jeg våknet i går tidlig visste jeg at noe var galt. Det var den samme smerten øverst i magen som jeg har vært veldig syk for tidligere. Som dere vet fikk jeg magesår i starten av desember, grunnet stress, lite søvn og at jeg tok alt for dårlig vare på meg selv. Jeg fikk medisiner, og det ble bedre og bedre for hver dag. Rundt nyttårstider merket jeg ikke stort mer til det, og jeg så meg fornøyd med det.

I går fikk jeg et nytt “anfall” og måtte dra til legen. Siden jeg har vært igjennom dette før var jeg egentlig ikke spesielt stresset, og visste at det kom til å gå over. Nå har jeg fått nye medisiner og håper det går over for godt denne gangen. Akkurat nå er jeg utrolig sløv, grunnet sterke smertestillende. I går sov jeg store deler av dagen, med unntak av et par timer da verdens beste team Janne og Ingeborg kom hjem til meg for å lage middag. I dag føler jeg meg helt grei, litt bakrus etter smertestillende vel og merke – men ellers fin.

Denne uken er det mye gøy som skjer, så jeg har ikke tid til å være syk! På torsdag har jeg bursdag, og den skal naturligvis feires i hele tre dager. Haha! Glenn kommer på besøk, og jeg er så ufattelig glad for at min bestekompis kommer for å tilbringe den store dagen med meg. Det betyr så mye ♥

sjuk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg