TILBAKE I SOFAEN ETTER EN HEKTISK HELG

Hei 😀 Beklager forferdelig blogging de siste dagene, det har vært så travelt! Vil gjerne fortelle alt, må bare bestemme meg for hvor jeg skal begynne. Hmm.. I går sjekket vi inn på et hotell i byen, perfekt siden det var Valentines og vi ville ha en skikkelig feiring! Vi hadde booket bort på Bølgen og Moi klokken halv ni, og der bommet vi virkelig på valg av resturant.

Når vi kom ble vi stilt i en kø, fullt av mange andre som tydeligvis skulle ha bord. Om vi hadde reservert eller ikke spilte tydeligvis ingen rolle, for her plukket personalet helt random mennesker som fikk neste ledige bort. Vi måtte stå i nesten halvannen (!!) time for å vente på å få bordet vårt, som vi egentlig skulle ha klokken halv ni men ikke fikk før nærmere ti. Helt sykt! Da vi først fikk bordet var jeg så sulten og forbanna at jeg holdt på å dra på Mccern for å spise treretters i stedet. Her har jo Bølgen og Moi tydelig overbooket hele resturanten, og det var nok ikke bare vi som var irriterte. Maten var heller ikke spesielt god.

Men heldigvis var det ikke bare grusomheter på B&M i går kveld, for personalet derimot var helt fantastiske! Så blide og flinke, de løp nærmest rundt for å fikse ting og beklagde seg flere ganger. Det skal iallefall ikke stå på innsatsen deres, for den var på topp! Det virket nesten som om de var alt for få folk på jobb dessverre, men de som var der var virkelig superflinke. Servitøren vår spesielt var så søt og smilende, og de reddet virkelig kvelden min 😀 Stor tommel opp for service!!

hihihi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har også sett på NM i RG i helgen, herregud som jeg koste meg. Så mange flinke gymnaster og fantastisk turn. Gleder meg allerede til neste konkurranse 😀OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg nettopp kommet hjem igjen etter en hektisk helg, og nå skal det mildt sagt chilles resten av kvelden. Joggisen er på, og jeg skal ikke anstrenge en finger før i morgen tidlig.

5 kommentarer
    1. Kan du poste flere bilder av deg selv i leo-skoene du har på deg her? 😀 Helst i farger! Jeg vurderer å bestille dem, men fikk liksom ikke et ordentlig inntrykk av bildene på nettsiden til nelly. Er de forresten store eller små i størrelsen? Behagelige? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg