TILBAKE I KULDEN

IMG_0516-2

IMG_0507-2

God morgen, Bergen! Sent i går kveld landet flyet vårt på Flesland fra vårt harryparadis Gran Canaria. Selv om jeg savner varmen allerede, vet jeg at om en uke ligger jeg på en solseng igjen. Da er det bare deilig å være i Bergen i mellomtiden, syns jeg! I dag har jeg hundre ting jeg må få gjort, men før alvoret starter skal jeg fikse neglene mine på TL Salongene. Haha, virkelig ikke den verste måten å starte dagen på 😉 Det er nesten to måneder siden sist, så jeg tør nesten ikke vise hendene mine til noen. Mamma sier jeg er alt for forfengelig, noe jeg kan si meg enig i akkurat nå.

Flere bilder av antrekket over kommer senere, forresten!

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg leser bloggen din regelmessig 🙂 Jeg ser deg ofte i Bergen (da ofte på byn). Jeg syntes du ser mye penere ut i virkeligheten enn på bildene dine.. Hva kan være årsaken til dette? Liker godt å være oppdatert på din hverdag samt dine antrekk! Så takk for det 🙂

      1. Hei! Så hyggelig å høre 😀 Oi, kanskje jeg rett og slett ikke er så fotogen? Haha! Jeg aner faktisk ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg