TILBAKE I HALLEN

I dag har jeg hatt den beste morgenen på lenge! Det var ingen problem å stå opp når alarmen ringte, når jeg visste at jeg skulle til Molde Turnforening! Til dere som ikke visste det, så har jeg drevet med rytmisk gymnastikk og turn i maaange år. Jeg sluttet da jeg var 17 år, og har ikke trent noe seriøst etter dette. Jeg var som et slangemenneske før, men nå er det akkurat sånn at jeg kommer ned i spagaten liksom. Utrolig nedtur! Men sånn er det når man ikke vedlikeholder og tøyer jevnlig. Blæ.. Nå har jeg planlagt med noen gamle turnkolleger at vi skal trene jevnlig mens vi er hjemme på juleferie. Om jeg kommer meg litt i form igjen skal jeg få tatt litt bilder og filmet slik at dere får se 😀

I dag har mamsen bursdag, så nå skal jeg straks dra til henne for å feire. Er vel egentlig ferdig med alle julegavene, tror jeg? Kommer sikkert på noe jeg har glemt etterpå når alle butikkene er stengt. Nå gjenstår det bare å pakke gavene inn, og det er så sykt kjedelig. Jeg skal prøve å bestikke mamma slik at hun kan pakke de inn for meg! Jeg har definitivt ikke arvet mitt talent for håndarbeid av min mor, for mine innpakninger ser ut som kunne vært gjort av en tiåring. Eller en hund. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg