TILBAKE FRA DE DØDE ETTER TIDENES HELG

Hei fra ZombieJulia. Nå har vi ikke snakket sammen siden….torsdag? Herregud, hvor skal jeg starte.. Fredag var litt av en dag. Det var Glenn sin bursdag, og han + Julian skulle komme til Bergen for å feire med oss. Men, det han ikke visste var at June kom med flyet tidligere på dagen for å overraske han også! Fredagen ble altså et eneste stress før alle kom i hus, med kjøring til byen for å hente blomster + kake + handle inn alt + gjøre klart i huset, før shuttle-el-bilen-ala-Julia tok sin første tur til Flesland for å plukke opp June. I racerfart kjørte jeg henne hjem før jeg nærmest snudde i døren for å dra tilbake til flyplassen for å hente bursdagsbarnet. Når alle endelig var kommet i hus og overraskelsen var avslørt startet helgen med aperol, skravling, enda flere drinker og god mat. Plutselig våknet jeg opp i går tidlig og bare “HÆ, er helgen over?!?!”. Det var bokstavelig talt som om jeg ikke rakk å blunke før vi kjørte de tilbake på flyplassen igjen.

Når man samler tre bloggere i et hus over helgen skulle man kanskje tro at jeg hadde flere bilder å vise til en denne elendige kollasjen. Kort fortalt; her ser dere tidenes kake som Cake Up i gågaten i Bergen hadde fikset. Om du skal ha kake til en spesiell anledning så sjekk de ut her – de lager kaker nøyaktig etter ditt ønske og smaken var helt amazing ♥  Ellers har du meg, June og Martine på Sumo, samt et sjarmerende bilde av meg på vei hjem natt til søndag overlykkelig over å endelig ha funnet en Deli som selger pizza Hawaii ♥♥♥♥♥♥♥

Enda et bilde av den fantastiske kaken og litt snapshots fra fredagen.

Beklager et veldig rotete og rart innlegg, men det har rett og slett skjedd så mye i helgen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal starte eller slutte. Haha! Jeg er så ufattelig takknemlig som har så gode venner som tar seg tiden til å komme på besøk til “mitt andre liv” her i Bergen. Det er ingen selvfølge i det hele tatt, noe jeg kjenner godt på nå som jeg blir eldre..

I går hadde jeg tidenes blåmandag, men nå føler meg endelig uthvilt og klar for uken igjen. Kanskje ikke så rart etter party både på fredag, lørdag og søndag 😉

4 kommentarer
    1. Hei hei
      Så flott kakeder skal vi bestille til neste barnebursdag. Blander du aperol med champagne + appelsin og isbiter i glasset??
      Har bare drukket den drinken ute men fikk veldig lyst lage den hjemme nå
      Gleder meg til ukens oppskrift. Spent hva for noe godt som kommer denne gangen
      Fin kveld til deg

      1. Hei! Ja det gjør jeg 😀 Veldig godt! Ha en fin kveld, så kommer ukens oppskrift senere i uken <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg