TILBAKE FRA CORONAFERIE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

HALLOOO! ♥ Da var jeg tilbake fra coronaferie, og det har vært så deilig! Det er ikke til å legge skjul på at jeg slet mye med motivasjonen for et par uker siden. Eller, motivasjonen er kanskje feil ord å bruke. Jeg slet vel mer med det kreative. Ikke så rart når hverdagen plutselig ble ekstremt ensformig og verden snus på hodet. Vi er alle i samme situasjon så det går helt fint altså, det gikk vel bare litt utover blogglysten. Jeg bestemte meg derfor for å ta litt fri, og siden sist har jeg gjort ganske så mye forskjellig. Jeg dro fra Molde til Oslo, var med vennene mine der, hjalp med å vaske ut av den gamle leiligheten og sa farvel til Waldemar Thranes gate. En dør lukkes og jeg gleder meg til å se hva neste kapittel bringer. Så booket jeg meg inn på The Hub (ikke sponset) for tre dager og det var helt fantastisk. Elsker hotellet og skal definitivt tilbake! Hadde noen gøye dager i Oslo med både middag, brunsj og kos før jeg omsider dro tilbake til Bergen rett før helgen. Nå føler jeg meg klar for å ta fatt på denne rare hverdagen igjen 🙂

GENSERHER / BUKSEHER

Ikke for å virke helt idiot, men er det lov å si at man er drittlei korona? Lei av å prate om det, lei av at det begrenser, lei av nyheter. Jeg kommer ikke til å gå noe mer inn på det her på bloggen de neste dagene, jeg måtte bare få det ut.

Nå sitter jeg på arkitektkontoret til typen, han gjør viktige ting som å sende inn søknader til kommunen og tegner på eneboliger. Jeg skal bestille meg en ny pakke hjem fra Nelly og tar bilder av meg selv. Godt det er forskjell på folk, hvis ikke hadde det vel blitt for kjedelig 😉

Ha en fin mandag så lenge, så snakkes vi veldig snart! Om du har noen ønsker til innlegg så legg igjen en kommentar 😀

1 kommentar
    1. Tenker du å bo med typen i Bergen på fulltid da, siden du ikke leier leiligheten i Oslo lengre? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg