TILBAKE DER ALT STARTET

ANNONSE: -15% på HELE nakd med koden “julianyland15” ♥

Hei dere! ♥ Åh, for en uke det har vært. Det er ikke alltid enkelt å ha denne jobben når ting stormer som verst i privatlivet. Man kan liksom ikke bare koble ut med jobben, siden den omhandler seg selv og livet. Hva skal man skrive liksom? Jeg er åpen om mye i mine sosiale medier, men i denne saken er det flere involverte som ikke har valgt av å leve av eksponering. Derfor må jeg nok holde dette for meg selv. Jeg vet jo at dere forstår, og jeg skal ikke skrive noe mer rundt dette.

Jeg har iallfall brukt tiden til noe litt fornuftig, og det er at jeg har byttet bloggplattform! Nå er jeg tilbake der hele denne reisen startet for over 10 år siden. Den tiden da ingen visste hva blogg var, fnyste av oss småjenter som gadd å bruke tiden på dette og så for seg at blogging var en epoke som kom til å gå over like fort som den kom. Men her sitter jeg altså, mange år senere, på kontoret å oppdaterer levebrødet mitt. In your face! Sorry, sykt klisje å si. Måtte bare.

Jeg er altså tilbake på blogg.no. United Influencers skal fremdeles styre kampanjene mine og den slags, det er rett og slett bare en ny publiseringsplattform. Hovedgrunnen til at jeg flyttet bloggen er fordi blogg.no har toppliste, som ikke UI har. HAH!! Så sykt teit. Likevel syns jeg det er motiverende på en viss måte. Altså ikke noe mer hokus pokus enn det, og jeg tviler på at noen i det hele tatt hadde merket forskjell om jeg ikke nevnte det nå.

 

GENSERHER / BUKSEHER

For å feire denne overgangen har jeg lyst til å gi dere en rabattkode som gjelder på hele NA-KD.com! Alle merker, og det er ingen minimumsbeløp. I tillegg har na-kd gratis frakt, enkle returer og viktigst av alt; ingen toll. Så her kan man shoppe i vei uten å være redd for å få en gigaregning i ettertid.

BRUK KODEN “JULIANYLAND15” FOR 15% AVSLAG PÅ HELE NAKD

1 kommentar
    1. Жизнь с запущенным раком простаты может быть подавляющей. Важно понимать как болезнь, так и ваше лечение, чтобы вы могли принимать активное участие в принятии решений о вашем лечении.
      Если уровень простат-специфического антигена (ПСА) постоянно повышается во время лечения, которое снижает уровень тестостерона, это может означать, что ваш рак простаты прогрессирует. Прогрессирование означает, что рак ухудшается или распространяется.

      Когда это произойдет, ваше лечение может измениться. Вот почему ваш врач может назначить XTANDI – лечение, которое может помочь замедлить прогрессирование.

      препарат кстанди энзалутамид

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg