TIL ETTERTANKE

Først og fremst. Wow, så snille dere er. Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg. Jeg holder på å svare alle, men følte likevel jeg måtte si takk her også. Jeg setter utrolig stor pris på hver og én av dere, og det kan jeg ikke understreke nok ♥ Innlegget var aldri, og er fremdeles ikke ment som et “stå fram” innlegg som noen kanskje tror. Det var rett og slett nødvendig for meg å løfte på lokket for å fortsette i jobben jeg elsker mest – nemlig bloggen. Alternativet var å legge ned hele greia, noe som er uaktuelt. Selv om jeg forstår at jeg har stor påvirkningskraft så kommer jeg aldri til å være en talsperson eller fronte tema noe mer enn jeg gjorde i forrige innlegg. Jeg har svart nei på alle henvendelser jeg har fått det siste døgnet om å prate om det i media – rett og slett fordi jeg ikke helt ser vitsen. Det er et lukket kapittel for meg, og påvirker meg i svært liten grad i hverdagen. Om jeg skal være kjent for noe via media så skal det være for jobben jeg gjør eller tankegangen jeg har til hvordan komme seg videre i livet, og ikke et millisekund av livet mitt som jeg ikke bestemte selv. Misforstå meg rett, JA det er viktig å være åpen om det. Absolutt! Men, det er ikke min kamp. Jeg ønsker heller ikke at det skal være min kamp. Det er nok veldig egoistisk av meg å si det, men jeg har jobbet alt for hardt de siste årene for noe annet. Håper dere ikke misforstår meg her ♥

Så ja! Ellers kom jeg tilbake til Bergen i dag tidlig. Til sooool! Jeg trodde det skulle være så kjipt å komme tilbake, men jeg har hatt en skikkelig godfølelse inni meg i hele dag. Jeg er skikkelig lykkelig om dagen, og føler meg ganske lett til sinns. Det er deilig! Fremover er det så mye spennende som skjer, og jeg gleder meg ihjel til å ta dere med på reisen.

 

SKINNJAKKE – SAMSØE SAMSØE / GENSER – BY MALENE BIRGER HER / JEANS – CHEAP MONDAY HER / SNEAKERS – NLY HER / HATT – HM

Jeg tror forresten at det er mandag i dag. Helt sykt mindfuck skal jeg være helt ærlig.

7 kommentarer
    1. Skjønner deg så godt! Har opplevd lignende selv, nå skriver jeg ikke blogg, men jeg ønsker ikke å snakke om det eller ønsket å vært den som “står frem” og snakker om det i media og slikt. Det definerer ikke meg som person, det påvirker ikke meg i hverdagen, jeg klarer meg fint og jeg har “glemt” det.

      1. Den er helt normal, men litt oversized som sånne gensere skal være 😀 Jeg har str S, og er 168cm!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg