TIL DE SOM LURER..

God morgen! Litt bedre i formen i dag, men fremdeles ikke helt på topp. Om du lurer. I dag håper jeg det blir min siste dag som sengeliggende, og jeg har tenkt å holde meg unna all type smertestillende selvom jeg har høy feber. De lurer kroppen så sykt! Sånn som i går følte jeg meg helt fin på dagen, og var klar for det meste. Da kvelden kom og smertestillende gikk ut av systemet kjente jeg bare en flom av hete over hele meg, og jeg merket at feberen var nærmere 40 enn normaltemperatur. Ikke bra.. Så dette blir nok kanskje ikke den beste dagen i mitt liv, men så lenge jeg blir frisk fortere er det faen meg verdt det altså. Jeg er så lei!

paljettkjole

KJOLE HER

Over til noe helt annet.. Det er endel som har spurt om denne kjolen, og nå ser det ut til at de har den inne på nelly igjen! Dette er virkelig en av de fineste kjolene jeg eier, og jeg er så glad jeg fikk sikret meg en før den ble utsolgt. Jeg er usikker på hvor mange som er igjen på Nelly, så det gjelder å være kjapp om du vil ha en!
Den drysser litt, men ikke så mye at det synes på kjolen eller at det er et problem – til de som lurer 🙂 Du finner kjolen her ♥

EDIT! Nå ser det ut til at kjolen er utsolgt igjen! :O Men nelly har mange lignende HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg