TIDENES SHOPPINGRUNDE

DIESEL SKINNJAKKE / BY MALENE BIRGER PELS / BY MALENE BIRGER SNEAKERS / TIGER SKINNJAKKE / SAMSØE KNIT / BY MALENE BIRGER KNIT / BY MALENE BIRGER NØKKELRING / BY MALENE BIRGER BAG / NLY BOOTS

(Om du ikke får til å åpne linkene på mobil, hold inne over linken og trykk “åpne i ny fane”)
Haha herreguuud, nå har jeg nettopp hatt tidenes beste shoppingrunde på salget til Nelly! Jeg har sikret meg både nye skinnjakker fra Diesel og Tiger of Sweden til HALV PRIS (!!!), nye sneakers fra by Malene Birger, deilige knits fra Samsøe og by Malene Birger for å nevnte noe. Jeg er i ekstase, så mye fint! Nå holder det med paljettkjoler og høye heler for en stund, fremover er det plagg som de over som gjelder i min garderobe. I tillegg bestilte jeg en dødskul camo-jakke fra Vero Moda. Gleder meg som et barn på julaften til å få denne pakken hjem, for å si det mildt! Salgskupp som dette er det ikke ofte jeg gjør, det er nok derfor jeg er litt ekstra gira 😉

Hele salget til nelly finner du HER, og merkesalget finner du HER ♥

Nå ringte det akkurat på døren til leiligheten, så jeg aaaner det er take away junken jeg bestilte i sta. Tid for munch, vi snakkes senere!
2 kommentarer
    1. Såpass ja. Får håpe alt sitter fint på deg 🙂 Alltid gøy å gjøre kupp. Selv handler jeg kanskje to-tre plagg i året, typ må ha plagg (kjole julaften feks) Men så er det litt forskjell på meg og deg, da. Du lever jo tross alt av en moteblogg og klesbutikk mer eller mindre 🙂 Godt nyttår uansett <3

      1. Det får jeg også håpe! 🙂 Oi, det var ikke så mye! Det er jo veldig bra, personlig burde jeg nok kuttet kraftig ned på shoppingen. Jeg har jo alt jeg trenger og mye mer, så denne runden var nok eeegentlig ikke nødvendig. Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg