TID FOR SERIER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen fra en smålig redusert Julia! Jeg føler helgen nettopp startet, men gud så glad jeg er for at det er søndag og til for å chille. Endelig en dag jeg kan ligge langflat uten å få dårlig samvittighet. Jeg har heller ikke hatt tid til å se på serier på flere uker!! Jeg prøver meg hver eneste kveld på Orange is the new black, men jeg sovner jo etter noen minutter. I dag skal redbullen gå ned på høykant, for jeg skal seriøst se minst seks episoder! Ingen soving tillatt. Hva er deres planer for dagen?

5 kommentarer
    1. Hei, Julia! Har du noko negativt å meine om Olympus-kameraet ditt? Har veldig lyst å gå til innkjøp av eit kompaktkamera, fordi eg synes speilrefleksen er så tung og stor å drasse med…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg