tid for powernap

Ferdig på jobb klokken tre, nå er jeg sliten og har mest lyst til å ta en powernap! Har ikke planer før senere ikveld, så hvorfor ikke? Hihi. Har forresten søkt på to leiligheter i Oslo i dag, krysser fingrene for at jeg får de! De er såååååå fine, gleder meg til å vise dere 🙂  I kveld starter også paradise hotel igjen. Må si jeg gleder meg like mye hver eneste år, selvom det virker som om deltakerne i år er enda mer tragisk enn de har vært tidligere. Kanskje det bare er meg som har blitt endre? Og at det er derfor de virker enda mer håpløse? Hm.. I år er jo også Paris Hilton med, og da kan det jo ikke bli annet enn underholdene! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg